Τρίτη 3 Αυγούστου 2010

Γραψε μας την δική σου ιστορία:Η Μαρία και τα διδυμάκια της


Μου ερχόταν να ουρλιάξω στην κυριολεξία! Χρόνια προσπαθούσαμε και δυστυχώς δεν γινόταν τίποτα. Είχα κάνει δύο εξωσωματικές και δυστυχώς και οι δύο ήταν αποτυχημένες!
Είμαι η Μαρία, είμαι μητέρα 2 αγοριών και κάπως προχωρημένης ηλικίας θα έλεγε κανείς για να αποκτήσω παιδιά αλλά δεν το έβαζα κάτω...προσπαθούσα με νύχια και με δόντια!
Ταλαιπωρήθηκαμε πάρα πολύ και εγώ και ο άντρας μου για να αποκτήσουμε τους γιούς μας(φυσιολογικά τελικά). Άλλαζα τους γυναικολόγους σαν τα πουκάμισα που λένε. Όλοι ξέραν πλέον τον καημό μου και προσπαθούσαν να μου συστήσουν έναν καινούριο γιατρό κάθε φορά που αποτύγχανα να μείνω έγκυος. Τα χρόνια περνούσαν και εγώ ήμουν πλέον με τον άντρα μου 17 χρόνια μαζί...Πολλά δεν είναι? Ίσως, αλλά εγώ δεν έχασα την πίστη μου και στο τέλος δικαιώθηκα!
Ήταν 12 Απριλίου του 2007, όταν επισκέφτηκα τον τότε γυναικολόγο μου για μια εξέταση ρουτίνας και αυτό που διαπιστώσαμε ήταν απίστευτο. Είχα άλλωστε ακανόνιστο κύκλο και ήταν και κάτι απρόσμενο!!!Το μοιράστηκα αμέσως με τον άντρα διότι δεν είχε έρθει μαζί μου.(Άλλωστε για εξέταση ρουτίνας πήγα)
Η χαρά ήταν διπλή, δεν θα το ξεχάσω... Διπλή χαρά και δύο καρδούλες...τι όμορφος ήχος!!!!!!!!
Μπορεί να πέρασα σχεδόν όλη την εγκυμοσύνη μου στο κρεββάτι...μπορεί να έτρεμα κάθε μέρα που ξημέρωνε αλλά τα κατάφερα!
Η καισαρική μου φάνηκε ένα τίποτα και ευχαριστώ τον Θεό που μου έδωσε 2 μικρούς, υγειέστατους αγγέλους με την μία! Όπως προείπα η ηλικία μου ήταν προχωρημένη για τέτοια!
Άλλαξε η ζωή μου όλη και ξαφνικά ένιωσα 15 χρόνια νεότερη παρόλη την κούραση που είχα κατά την περίοδο της λοχείας! Τώρα βλέπω τα θαυματάκια μου να μεγαλώνουν και ακόμη δυσκολεύομαι να το πιστέψω!
Μην το βάζετε κάτω κορίτσια... Η μητρότητα είναι ένα συναίσθημα που δεν αντικαταστείτε με τιποτα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου