Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

Ποιήματα για την Επέτειο του ΟΧΙ...!!!

Ας θυμηθούμε λιγάκι ορισμένα ποιήματα που μας έδινε η δασκάλα να αποστηθίσουμε και εμείς γιομάτοι χαρά τρέχαμε στην μάνα για να μας βοηθήσει. Γεμάτη προσμονή και αγωνία η σχολική γιορτούλα κάθε φορά. Φωνές, άσπρα πουκάμισα, αστραφτερά παπούτσια και χαμόγελα!!! Πολλά χαμόγελα!!!

Σημαία

Γεια σου , σημαία γαλανή ,
Σημαία δοξασμένη !
Φωτίζεις την Ελλάδα μας
Και είσαι ευλογημένη .

Ω ! Σημαία

Ω, σημαία τιμημένη !
Σαν τραγούδι της αυγής ,
Στους αιώνες δοξασμένη ,
Πάντα εμπρός μας οδηγείς .

28η Οκτωβρίου 1940

Χιόνια της Πίνδου γίνονται
Ρόδα λευκά του Απρίλη .
Κι ο νικητής που πάει μπροστά
στεφανωμένος με λουλούδια ,
στο χέρι έχει το σπαθί
του Διάκου και στα χείλη
του Ρήγα τα τραγούδια.

Σημαία - Αθάνατη

ΣΗΜΑΙΑ
Πάντα κι όπου σ' αντικρίζω,
με λαχτάρα σταματώ
και περήφανα δακρύζω
ταπεινά σε χαιρετώ.
Δόξα αθάνατη στολίζει
κάθε θεία σου πτυχή
και μαζί σου φτερουγίζει
της Πατρίδας η ψυχή.
Όταν ξάφνου σε χαϊδεύει
τ' αγεράκι τ' αλαφρό,
μοιάζεις κύμα, που σαλεύει
με χιονόλευκο αφρό.
Κι ο σταυρός που λαμπυρίζει
στην ψηλή σου κορυφή
είν' ο φάρος που φωτίζει
μιαν ελπίδα μας κρυφή.
Σε θωρώ κι αναθαρρεύω
και τα χέρια μου χτυπώ,
σαν αγία σε λατρεύω,
σαν μητέρα σ' αγαπώ.
Κι απ' τα στήθη μου ανεβαίνει
μια χαρούμενη φωνή
νά 'σαι πάντα δοξασμένη,
ω! Σημαία γαλανή.

Ελληνοπούλα

Είμαι εγώ μια Ελληνοπούλα
Που σαν μια Σουλιωτοπούλα ,
Αγαπώ με την καρδιά μου
Την Πατρίδα τη γλυκιά μου .

Κι αν ο εχθρός μας έρθει πάλι
Με σκοπό να μας προσβάλει
ΟΧΙ , δε θα τον αφήσω
Και θα του φωνάξω : «Πίσω !!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου